Sunday is Gloomy,
星期天是憂鬱的
My hours are slumberless,
我的房子沉靜了
Dearest, the shadows I live with are numberless
我親愛的,和我在一起的影子無窮盡
Little white flowers will never awaken you
那些小白花從來不吵醒你
Not where the black coach of sorrow has taken you
悲哀的黑色四輪馬車帶走了你
Angels have no thought of ever returning you
天使從來都沒有想過讓你回到我身邊
Would they be angry if I thought of joining you
如果我想和你在一起,他們是否會生氣
Gloomy Sunday
憂鬱的星期天
Sunday is gloomy
星期天是憂鬱的
with shadows I spend it all
我只能和影子在一起
My heart and I have decided to end it all
我的心和我將決定結束這一天
Soon there'll be flowers and prayers that are sad,
馬上就會有蠟燭和悲傷的禱告
I know, let them not weep,
我知道,請不要哭泣
Let them know that I'm glad to go
讓他們知道我高興去
Death is no dream,
死亡不是夢
For in death I'm caressing you
在死亡面前,我親撫著你
With the last breath of my soul I'll be blessing you
在我靈魂的最後一口氣,我將為你禱告
Gloomy Sunday
憂鬱的星期天
Dreaming,
夢啊
I was only dreaming
我現在只有夢了
I wake and I find you
我叫醒你,我在找你
Asleep in the deep of
熟睡在深處中
My heart
我的心
Dear
親愛的
Darling I hope that my dream never haunted you
我希望我能夢到你親愛的
My heart is telling you how much I wanted you
我的心在告訴你我的愛有多少
Gloomy Sunday
憂鬱的星期天

arrow
arrow
    全站熱搜

    deadkid5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()